Άρθρο

Yogilates: Ο συνδυασμός ασκήσεων που καίει όλο το λίπος από τους γλουτούς


Yogilates: Ο συνδυασμός ασκήσεων που καίει όλο το λίπος από τους γλουτούς

Το youweekly.gr σου δείχνει βήμα προς βήμα 4 ασκήσεις yogilates που θα κάψουν το περιττό λίπος και θα σμιλέψουν το σώμα σου ομοιόμορφα, συνδuάζοντας τα οφέλη του pilates με τα πλεονεκτήματα της ευελιξίας της yoga. Επανέλαβε τις ασκήσεις σύμφωνα με τη φυσική σου κατάσταση:
Τοποθετούμε τα χέρια μας, στην ευθεία των ώμων και τα πόδια μας στην ευθεία της λεκάνης. Παίρνοντας εισπνοή, τεντώνω το δεξί μου πόδι προς τα πίσω και εκπνέοντας το φέρνω στο στήθος τραβώντας την πλάτη μου προς τα πάνω [καμπουρίτσα]. Με την άσκηση αυτή δουλεύουμε κυρίως τους γλουτούς μας αλλά και την πλάτη μας.

y1

Toποθετούμε τα χέρια μας, στην ευθεία των ώμων και τα πόδια μας στην ευθεία της λεκάνης. Εισπνέοντας τεντώνω το πόδι μου προς τα πίσω και στην εκπνοή φέρνω το πόδι- γόνατο στο πλάι και το κοιτάω! Με την άσκηση αυτή δουλεύουμε κυρίως τους γλουτούς μας αλλά και τα χέρια μας.

y2

Έρχομαι στα γόνατα και φέρνω το δεξί μου πόδι μπροστά να πατήσει το πέλμα κάτω. «Κατεβαίνω» όσο μπορώ περισσότερο και μόλις νιώσω άνετα με την ισορροπία μου, φέρνω τα χέρια μου παράλληλα προς τα πάνω, στη συνέχεια παίρνω εισπνοή και στην εκπνοή φέρνω το βάρος μου προς τα πίσω, τεντώνοντας όσο μπορώ, το μπροστά- δεξί μου πόδι και ρίχνω το σώμα μου προς τα μπροστά. Με την άσκηση αυτή δουλεύουμε ισορροπία, τα πόδια και την ωμοπλάτη μας.

y3

Ξαπλώνω με τα χέρια μου στο πλάι και τα πόδια μου τεντωμένα. Στην εισπνοή λυγίζω το ένα μου πόδι –coudepie και φέρνω το γόνατό μου όσο πιο κοντά στο στήθος μπορώ, εκπνέοντας τεντώνω προς τα πάνω το πόδι μου κάνοντας flex και το κατεβάζω αργά προς τα κάτω καταλήγοντας σε coudepie. Με την άσκηση αυτή δουλεύουμε τους κοιλιακούς μας αλλά και τα πόδια μας.

y4

Κάνε μας Like στο Roufixtra.gr και βυθίσου στην δίνη μας! ⇒

Πηγή: www.youweekly.gr      Αρχική

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

 

Διαφήμιση

Αναζήτηση

Διαφήμιση

Ίδιας μέρας

Πηγές

Αρχείο